wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Procedura składania reklamacji

Procedura składania reklamacji

Jeśli dostarczony towar jest niezgodny z umową lub posiada jakiekolwiek wady, przysługuje Państwu możliwość złożenia reklamacji na podstawie rękojmi lub gwarancji(jeśli została udzielona). Na złożenie reklamacji mają państwo rok od momentu zauważenia wady, a okres ochrony z tytułu rękojmi wynosi 24 miesiące od dnia otrzymania towaru.

Forma złożenia reklamacji jest dowolna, jednak zdecydowanie najwygodniej i najbezpieczniej jest to zrobić poprzez wiadomość e-mail na adres sklep@e-metalzbyt.pl. Możliwe jest także zgłoszenie telefoniczne oraz poprzez panel użytkownika sklepu.

W celu jak najszybszego rozpatrzenia reklamacji w zgłoszeniu poprzez e-mail należy zawrzeć:
  • imię i nazwisko, numer telefonu kontaktowego i adres e-mail do odpowiedzi(jeśli jest inny od adresu, z którego wysłano wiadomość),
  • numer zamówienia lub numer faktury, ewentualnie datę dokonania zakupu,
  • nazwę/oznaczenie i kolor/typ zakupionego towaru,
  • opis wad uzasadniających zgłoszenie reklamacyjne oraz wszelkie znane okoliczności ich powstania,
  • preferowany sposób załatwienia reklamacji(naprawa, wymiana, zwrot)
Przy zgłoszeniu w formie pisemnej zawsze potwierdzamy otrzymanie zgłoszenia i informujemy o dalszych krokach.
Zgłoszenia reklamacyjne rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia. O decyzji informujemy poprzez e-mail, a w niektórych przypadkach także telefonicznie.

Przejdź do strony głównej
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.  

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu