Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
    Strona główna1 » Procedura składania reklamacji
    Filtrowanie produktów
    Kategorie
    Kontakt
    • E-mail:sklep@e-metalzbyt.pl
    • Telefon+ 48 502 418 709
      + 48 731 643 382
      + 48 17 860 90 92
    • Fax17 860 90 61
    • Godziny działania sklepuGodziny obsługi: poniedziałek - piątek 7.00 - 15.30

    Procedura składania reklamacji

    Jeśli dostarczony towar jest niezgodny z umową lub posiada jakiekolwiek wady, przysługuje Państwu możliwość złożenia reklamacji na podstawie rękojmi lub gwarancji(jeśli została udzielona). Na złożenie reklamacji mają państwo rok od momentu zauważenia wady, a okres ochrony z tytułu rękojmi wynosi 24 miesiące od dnia otrzymania towaru.

    Forma złożenia reklamacji jest dowolna, jednak zdecydowanie najwygodniej i najbezpieczniej jest to zrobić poprzez wiadomość e-mail na adres sklep@e-metalzbyt.pl. Możliwe jest także zgłoszenie telefoniczne oraz poprzez panel użytkownika sklepu.

    W celu jak najszybszego rozpatrzenia reklamacji w zgłoszeniu poprzez e-mail należy zawrzeć:
    • imię i nazwisko, numer telefonu kontaktowego i adres e-mail do odpowiedzi(jeśli jest inny od adresu, z którego wysłano wiadomość),
    • numer zamówienia lub numer faktury, ewentualnie datę dokonania zakupu,
    • nazwę/oznaczenie i kolor/typ zakupionego towaru,
    • opis wad uzasadniających zgłoszenie reklamacyjne oraz wszelkie znane okoliczności ich powstania,
    • preferowany sposób załatwienia reklamacji(naprawa, wymiana, zwrot)
    Przy zgłoszeniu w formie pisemnej zawsze potwierdzamy otrzymanie zgłoszenia i informujemy o dalszych krokach.
    Zgłoszenia reklamacyjne rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia. O decyzji informujemy poprzez e-mail, a w niektórych przypadkach także telefonicznie.

    Przejdź do strony głównej
    Newsletter

    Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.  

    Oprogramowanie sklepu shopGold.pl